maandag 28 mei 2012

Een ieniemienie pietsie ballonrokje voor de dochter ...

Word ik nu oud of is het een feit ... 
die rokjes voor de jeugd zijn tegenwoordig toch zo kort ...
Ik hoor nu in mijzelf mijn moeder die waarschijnlijk tijdens mijn puberjaren met dezelfde vraag worstelde.
De dochter wou dus een mini ballonrokje,
een muisgrijs linnen koos ze uit de stoffenkast
want dat blijkt ook "in" te zijn,
het moet "Nerd" lijken ... (?)



Net niet té smal voor haar "elegante" pas ... 


Eerder kocht ze al een Nerdbril en ik moet zeggen,
 het staat haar wel !




3 opmerkingen:

  1. Leuk rokje, zo zie je ze toch niet zo vaak, meestal strak en recht.
    En ja, die jonge meiden staat bijna alles, das war einmal...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk gemaakt, eens wat anders hé. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg...een NERD bril...ik heb er ook zo eentje, en voel me echt geen nerd.
    Zeg maar niet tegen haar, dat iemand al ergens in de 50 ook zo'n bril heeft:)
    Het rokje vind ik super, een moderne ballonrok dus:)
    En het is toch niet zo kort!!

    BeantwoordenVerwijderen