dinsdag 15 maart 2011

Zomerstemming.

Heelhuids terug van de skivakantie in Elmen,
genoeg sneeuw, veel zon,
schitterend,
Energie voor twee nu!


Voor ik vertrok had ik al twee zomerjurkjes klaar,

Een retrostijl kleedje,


de stof en het sierbandjes kocht ik voor een appel en een ei in de 

En een overgooier in fijn ribfluweel met zomerse bloemekes,


Het ribfluweel kocht ik hier in de solden,
voor de voering gebruikte ik neteldoek.




Klein detailke kocht ik bij "Grootmoeders knoopendoos"


Vandaag heb ik nog wat neteldoek geverfd,
ik gebruikte de wijnrode textiel verf voor de wasmachine van Dylon
op ruim 4 m naturel stof
met dit resultaat:

Het is een beetje lavendelpaars geworden, rechts de naturelle kleur.


morgen ga ik voor groen !

3 opmerkingen:

  1. alletwee de jurkjes zijn mooi, dat met de rits spreekt mij het meest aan. GEWELDIG alweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat retrokleedje , super, en bij het ander zijn de details die het hem doen.

    BeantwoordenVerwijderen